четверг, 17 января 2019 г.

Психологічні засади формування професійної компетентності вчителя в умовах реформування освіти

         17.12.2018 року відбувся семінар-практикум працівників психологічної служби.
  Розглядаючи психологічні аспекти формування професійної компетентності педагога в умовах реформування освіти було обговорені наступні питання:
-         Що таке професійна компетентність та її складові;
-         Соціально-рольова та психологічна компетентність педагога;
-         Ознайомимося з інтерактивними технологіями роботи з педагогами щодо розвитку їх психологічної компетентності.
  В ході семірану практичні психологи, соціальні педагоги виконували вправи, працювали в групах, обмінювались досвідом.
Якісний психологічний супровід педагогів в умовах впровадження НУШ – це система ефективних заходів, які здійснюють практичні психологи, соціальні педагоги в закладах освіти з метою формування психологічної готовності  педагогів до змін та їх адаптації до нового змісту освітнього процесу. Тому визначені основні завдання та форми та методи реалізації їх завдань.



Комментариев нет:

Отправить комментарий