пятница, 9 ноября 2018 г.

«Формування життєстійкості/стресостійкості у дітей в освітніх закладах»


Під час осінній канікул спеціалістами психологічної служби були проведені тренінгові заняття з педагогічними працівниками на тему: «Формування життєстійкості/стресостійкості у дітей в освітніх закладах». В рамках запропонованих занять практичні психологи, соціальні педагоги:

-          ознайомили педагогів з підходами допомоги людям у надзвичайних ситуаціях;
-          розширили рівень інформованості педагогів щодо ролі педагогічного ставлення до дитини, яка пережила психотравмуючу ситуацію, в оптимізації її емоційної та поведінкової сфери;
-          ознайомили педагогів з віковими реакціями дитини на стресову ситуацію, напрацювати навички взаємодії з дитиною;
-          актуалізували розуміння педагогів можливих труднощів в навчанні дитини, яка пережила стресову ситуацію;
- сприяли усвідомленню педагогами ролі педагогічного спілкування у створенні безпечного освітнього середовища, власної позиції під час спілкування, напрацюванню конструктивних способів педагогічної взаємодії, основних завдань по роботі з дітьми, які пережили психотравмуючу ситуацію, рівню досягнення власних очікувань від заняття, аналізу здобутків;
-    - визначили зміст роботи педагога з дітьми, які пережили психотравмуючу ситуацію;
-   - сприяли збереженню психічного здоров’я педагогів.