четверг, 22 февраля 2018 г.

Психологічний супровід освітнього процесу в умовах Нової української школи




Велике слово – ШКОЛА! Це скарб найкращий кожного народу, це ключ золотий, що розмикає пута несвідомості, це шлях до волі, до науки, до добробуту. У вселюдському житті тільки той народ і бере перемогу, який має найкращу школу
 Софія Русова

Виклики часу зумовили розроблення Концептуальних засад реформування середньої освіти – документа, який проголошує збереження цінностей дитинства, необхідність гуманізації навчання, особистісного підходу, розвитку здібностей учнів, створення навчально-предметного середовища, що в сукупності забезпечують психологічний комфорт і сприяють вияву творчості дітей.
Нова українська школа - це ключова реформа Міністерства освіти і науки. Головна мета - створити школу, у якій буде приємно навчитись і яка даватиме учням не тільки знання, як це відбудеться зараз, а й вміння застосовувати їх у житті.
З метою підвищення рівня обізнаності  спеціалістів з психологічної служби 21 лютого 2018 року  на базі відділу освіти Глухівської  райдержадміністрації  відбувся семінар серед на тему: «Психологічний супровід освітнього процесу  в умовах Нової української школи».
         Печена І.П. у своєму виступі розповіла про Нову українську школу, основні напрямки та зміст діяльності спеціалістів психологічної служби  з організації психологічного супроводу освітнього  процесу в умовах Нової української школи. В ході практичної частини семінару розглянули ключові компетентності та визначено, які з них мають бути присутні в роботі практичного психолога, соціального педагога. Працюючи в групах, спеціалісти психологічної служби окреслили цілі та напрямки роботи  з батьками, учнями, педагогами, адміністрацією навчального закладу в рамках роботи Нової української школи.